تابه‌حال مسابقات گلادیاتورهای یونانی را دیده‌اید؟ همان مبارزانی که روی جان خود شرط بسته‌اند و با ورود به مسابقه باید تمام تلاششان را برای کشتن حریف به کار بگیرند وگرنه به سرنوشت بدی دچار می‌شوند. اگر دوست داشته‌اید که این مبارزات را تجربه کنید اما جان خود را به خطر نیندازید پس Warhammer Quest 2: The End Times بازی مناسبی برای شما خواهد بود. در این بازی شما باید جنگجویان خود را از میان منطقه جنگی به سیاه‌چاله‌هایی برای به دست آوردن پول و افتخار بکشانید. شمشیر بچرخانید و تا تیر دارید به قلب دشمن پرتاب کنید که حالا فرصت آرامش وجود ندارد و هرج‌ومرج دنیای شمارا لبریز کرده است. موفقیت در جنگ با جوایزی مانند سلاح و زره پاداش داده می‌شوند و باید خود را برای نبرد بعدی خود آماده کنید. Warhammer Quest 2: The End Times از بازی‌های سبک استراتژی و ماجراجویی است که توسط استودیو Perchang توسعه داده‌شده و روانه بازار شده است.

The End Times یک رویداد فانتزی در بازی است که در این حالت دنیا نابودشده است و تمامی نیروهای شر کنار یکدیگر جمع شده‌اند و قهرمانان ناامیدانه به دنبال بقا هستند. این حسی است که دنیای مخوف بازی به ما می‌دهد. در این عنوان هر بار به یک شهر سفر خواهید کرد و با جنگجویان خود به جنگ دشمن می‌پردازید و اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید به شهر دیگر پناه ببرید. در ابتدا تنها 2 قهرمان در دسترس شما خواهد بود و باید با چند نبرد تیم خود را گسترش دهید و در آخر می‌توانید از بین قهرمانان زیادی تیم اصلی خود را انتخاب کنید. بازی چنان سخت نیست و در زمان کوتاهی تمام زیروبم آن را یاد خواهید گرفت. هرکدام از مناطق بازی دارای سیاه‌چاله‌هایی است که باید به نبرد در آن‌ها بپردازید. مراحل اصلی بازی را دوباره می‌توانید تجربه کنید اما مراحل فرعی یک‌بارمصرف خواهند بود و در صورت باخت باید شکست را قبول کنید. همه‌چیز در زمین مبارزه به امتیاز عمل بستگی خواهد داشت. بیشتر جنگجویان دارای 5 امتیاز عمل یا AP هستند و تعدادی کمی نیز 6 عدد دارند. حالا جالب اینجاست که دستورات شما به بازیکن از امتیاز کم خواهد کرد و به‌اندازه آن می‌توانید بجنگید.

ازآنجایی‌که هر عملی از شما امتیاز کم خواهد کرد، باید تجهیزات قدرتمندی را به زمین مسابقه ببرید. تنها فکر کنید که یک چرخاندن شمشیر 4 امتیاز لازم دارد و درنتیجه باید با دست‌پر به زمین مسابقه پا بگذارید. Warhammer Quest 2: The End Times دومین نسخه از این سری است و نسبت به نسخه اول پیشرفت‌های زیادی داشته است. بازی بسیار پایدار است و تقریباً هیچ‌گونه لگ و افت فریمی مشاهده نخواهید کرد. این بازی دقیقاً مصداق جمله آسان برای یادگیری و سخت برای حرفه‌ای شدن است. در Warhammer Quest 2: The End Times با یک گیم پلی فوق‌العاده درگیر کننده روبه‌رو هستید و باید در مقابل حملات بی‌مهابای دشمنان خود به مبارزه بپردازید و شم استراتژیک خود را به چالش بکشید. آیا قادر به شکست دادن نیروهای شر و شیطانی هستید؟ تنها مقدس‌ترین فرد در Warhammer Quest 2: The End Times زنده بیرون خواهد آمد.


گیم پلید بازی ,times ,warhammer ,quest ,امتیاز ,می‌توانید ,warhammer quest ,زمین مسابقه ,تجربه کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر مریم میرزایی مقدم دندان مطب ایمپلنت تهران|دکتر وحید دهقان حزب الله تور چند روزه طرفداران واکینگ دد اخبار فوری شیمی اریا